In het vliegtuig

6 februari 2020 - Paramaribo, Suriname

Op het moment vlieg ik boven de Atlantische oceaan en zijn we net voorbij Lissabon naar links gegaan en zijn ter hoogte van noord Afrika . Een grote donkere man voor me heeft z'n stoel in m'n schoot gedropt. Ik kijk nu op z'n rare staartje uit wat uit achteruit z'n pet gefrummelt komt. Z'n vader zat net 40 minuten op de wc, grote" wasjes "gedaan zeker.
We kregen lekker rijst met vis en ik heb de film king Arthur gekeken, maar ik ben geen groot fan geworden. Verder rent een een kleuter een groot hoofd en warme wangen van de spanning  in een geel shirt tussen alle stoelen door. Hij lijkt op Hein toen die klein was. De stewardess vind hem niet leuk en stampt Spaans mopperend voorbij. Ondertussen proberen mijn reisgenoten het douane formulier in te vullen maar door de turbulentie is dat niet niks. Zo gek dat je nu gewoon zo'n papiertje even invult. Toen ik 18 was en alleen naar Mauritius vloog via Dubai had ik geen idee wat ik allemaal moest invullen. En ik durvde het ook niet te vragen en ik had geen pen. Nu zit ik pennen uit te delen. Kleuter Hein zet t'm nu op 'n brullen. Zo te zien vind die het niet zo leuk meer. Das kut want het duurt nog.. (even wachten op het schermpje) 6:10 uren.

1. Bianca Hingstman:
    6 februari 2020
    Veel plezier!!!
  2. Vera Klos:
    7 februari 2020
    Heel veel plezier! Wij gaan lekker meegenieten van je reis! ❤️
  3. Olaf:
    9 februari 2020